فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
زیـــبایی و سـلامت

زیـــبایی و سـلامت
زیـــبایی و سلامت، حق ماست... آن را از خود دریغ نسازیـــــم... 
نويسنده
لینک دوستان

  کرم اپتیمالز نوتری کالم

     این کرم با خواص آبرسانی و تنظیم کنندگی خود به پوست های خشک و حساس آرامش می بخشد و تمام روز آن را در مقابل عوامل محیطی حفظ می کند . هم چنین قرمزی و التهاب پوست صورت حساس را بسیار کمتر می کند.
     در طول روز در منزل یا محل کار  از کرم روز آن استفاده شود و حتی زیر ضد آفتاب مناسب پوست نیز می تواند به کار رود و  کرم شب آن نیز ، پیش از خواب ، روی صورت تمیز به صورت ماسـاژ به کار رود .


ادامه مطلب

  آرايش طولاني مدت ممنوع!

آرایش چشم را چند ساعت باید نگه داشت؟


      گل مژه معمولا توده متورم و قرمز رنگ در نزديكي لبه پلك است كه در اثر عفونت ريشه‌هاي مژه يا ريشه‌هاي غدد چربي كه در لبه پلك قرار دارند به‌وجود مي‌آيد؛ اين غدد مي‌تواند به هر دليلي بسته شود و كانوني براي عفونت را ايجاد كند كه همان گل مژه است. مسلما اگر مواد آرايشي براي مدت طولاني روي پلك و مژه‌ها باقي بماند و از ترشح غدد طبيعي كه روي پلك قرار دارد جلوگيري كند احتمال ابتلا به گل مژه افزايش مي‌يابد.

گل مژه‌اي كه به‌صورت حاد باشد به‌طور خودبه‌خود يا با استفاده از كمپرس آب گرم يا آنتي‌بيوتيك ساده رفع مي‌شود ولي گاها ممكن است غدد ترشح‌كننده بسته شود و چربي نمي‌تواند از آن‌ها خارج شود. در اين حالت عفونت چربي زير ضخامت پلك جمع مي‌شود و به‌صورت توده‌اي زير پلك باقي مي‌ماند كه اگر با كمپرس آب گرم يا ماساژ برطرف نشود مي‌توان از طريق جراحي آن را تخليه كرد.

لطفا به ادامه ی مطلب بروید


ادامه مطلب

 ریمل پاور کرل

 چشم شما را به افق جدیدی از فر مژه باز می کند. مژه های شما نیز می توانند تا این حد تاب دار و زیبا باشند.

چشم شما را به افق جدیدی از فرمژه باز می کند.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب

 برخی رژ لب‌های ارزان که غیراستاندارد و فاقد spf هستند، موجب ابتلا به سرطان می‌شوند

   وقتی برای خرید رژلبی تازه به فروشگاه می‌روید شاید فقط به این فکر کنید که رنگ این رژلب به لباسی که در منزل می‌پوشید، می‌آید یا نه، و یا با رنگ پوست صورت‌تان هماهنگی دارد یا نه. ولی وقت آن رسیده است که در خرید رژلب و برق لب هشیارانه‌تر عمل کنید و انتخاب‌های سالم‌تری داشته باشید. توجه به SPF رژلب و برق لب، وجود سرب در آن و اصلی یا تقلبی بودن آن، از جمله مواردی است که در انتخاب این محصولات آرایشی باید مد نظر قرار دهید.

   ولی بد نیست بدانید که رژلب‌های ارزان که به صورت غیراستاندارد تولید می‌شوند و فاقد SPF هستند، ممکن است موجب ابتلای شما به سرطان شوند. SPF رژلب، همان SPF است که بیشتر آن را درباره کرم‌های ضد آفتاب شنیده‌اید و نشان می‌دهد که آن رژلب تا چه اندازه می‌تواند از پوست لب شما در مقابل اشعه‌های زیان‌بار نور خورشید محافظت کند.

   «سرطان سلول‌های سنگفرشی پوست» بیشترین سرطانی است که پوست لب‌های شما  در برابر نورخورشید با آن تهدید می‌شود. این سرطان یکی از شایع‌ترین سرطان‌های پوست در سراسر دنیا و تمام قاره‌های جهان است.
   اگر این سرطان از روی پوست لب شما آغاز شود، خیلی سریع‌تر از شروع آن در نقاط دیگر پوست، به بافت‌های اطراف حمله می‌کند. گسترش سرطان از محل شروع اولیه آن به مناطق دیگر بدن، یکی از عواملی است که درمان آن را دشوارتر می‌کند. چون پوست لب‌ها بسیار نازک است و عروق خونی فراوانی دارد، به آسانی در برابر اشعه ماورای بنفش نورخورشید آسیب می‌بیند و می‌تواند دچار این نوع سرطان پوست شود. بنابراین اگر شما بهای بیشتری بپردازید تا برق لب و یا رژلبی دارای SPF مناسب بخرید، می‌توانید سلامت پوست‌تان را تضمین کنید.

lead-free-lipstick2-lg.jpg 

خوشبختانه برند " ارویف لیم " جزو  اولین برندهایی هست که تمامی رژ لب های گیاهی آن دارای SPF هستند .


ادامه مطلب
[ 4 / 11 / 1390برچسب:رژلب,برق لب,بدون سرب,حاوی ضدآفتاب,سرطان, ] [ ] [ یـــاس ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

با پوسـت خود، مهربــــان باشیم...
امکانات وب

صفحه قبل 1 ... 48 49 50 51 52 ... 58 صفحه بعد