فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
زیـــبایی و سـلامت

زیـــبایی و سـلامت
زیـــبایی و سلامت، حق ماست... آن را از خود دریغ نسازیـــــم... 
نويسنده
لینک دوستان

 

         با توجه به این که مو یک بافت مرده به حساب می آید،برای نظافت و نگهداری از آن وقت، انرژی و پول زیادی صرف می شود.به گـزارش سایت «MSN» مو علاوه بر زیبایی بخشیدن ارزش بیولوژیکی دیگری نیز دارد.مو سر را گرم نگه می دارد و به تنظیم دمای بدن نیز کمک می کند.مو مانند ناخن بخشی از پوست را تشکیل می دهد و بیشتر از پروتئین تشکیل شده است. از آن جا که به مراقبت و زیبایی مو اهمیت زیادی داده می شود در این مطلب به چند نکته برای تقویت موی سر و داشتن موهای زیبا، سالم و براق اشاره خواهیــم کرد.

نایت اسکین


ادامه مطلب
[ 23 / 1 / 1391برچسب:مو,تقویت,زیبایی, شامپو, اوریفلیم,,,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

10 Mini Blue Glass Hookah1 عکس/ پیوند قلیان ودوشکا درخط مقدم جبهه

 افـرادی که به زیبایی پوستشان اهمیت می دهند باید بدانند که:

       استعـمال سیگار و قلیـان موجب کمبود اکسیژن مویرگ‌ها می‌شود و در نتیجه اختلال در روند بازسازی پوست به وجود می آید.
       این امر، علاوه بر مشکلات  تنفسی و بیماری‌های قلبی و عروقی موجب تیرگی و کدر شدن رنگ پوست افراد می‌شود و این به دلیل رسوب منواکسیدکربن و بقیه املاح در لایه اپیدرم پوست است.
      لایه ی اپیدرم پوست خارجی ترین لایه پوست است که هر 25 روز یک بار بازسازی می شود و در این هنگام نیاز شدیدی به اکسیژن پیدا می‌کند، به دلیل کاهش اکسیژن در مویرگ ها در اثر استعمال سیگار و قلیان تنفس سلول ها مختل می‌شود و کوچک ترین کاهش اکسیژن در مویرگ ها خود را به صورت اختلال در نشر و تنفس سلول های اپیدرم که دائما در حال بازسازی پوست هستند، نشان می‌دهد که منجر به اختلال در روند بازسازی پوست می شود. بنابراین افراد اگر به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند از استعمال دخانیات خودداری کنند.»
سلامت نیوز
                
نایت اسکین                        

[ 22 / 1 / 1391برچسب:قلیان, سیگار, تیرگی پوست, اکسیژن,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

         پوست سر هر فردی پوسته می‌زند،  ولی هنگامی که شوره سر داشته باشید،  پوسته‌ریزی بسیار زیاد می‌شود. این امر نتیـجه ی خشکی سلول‌های پوست سر می باشد و خیلی سریع‌تر از آن است از لایه ی زاینده سطح پوست برداشته شود .

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست


ادامه مطلب
[ 19 / 1 / 1391برچسب:ماسک مو, شوره, عسل, شامپوپاپایا و ,,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

  

براساس حفاري هاي انجام گرفته درشمال غربي ايران، دانشمندان قدمت آرايش چشم را 4500 سال پیش از ميلاد مسیح مي دانند. صورت هاي كشف شده در هفت تپه خوزستان نشان مي دهد كه زنان در 2000 سال پيش از ميلاد لـب ها و گونه ها را قرمز كرده و چشم ها را با آرايش، درشت جلوه مي دادنـد.

 متون ديني دوره ی هخامنشيان حاكي از اين مطلب است كه زنان حرمسرا براي ديدار با شاه،  دچار زحمت زيادي مي شدند. زيرا ساعـت ها بايد خود را آرايش مي كرده اند و انواع اسانس هاي خوشبو را به همراه روغن به بدن خود مي ماليدند .

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

ادامه مطلب
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

با پوسـت خود، مهربــــان باشیم...
امکانات وب

صفحه قبل 1 ... 43 44 45 46 47 ... 58 صفحه بعد